I am looking for a danish speaker person in Vevey.
Johanna
Johanna
Johanna
Hi Johanna,
I know it has been a while since you posted this, but I am Danish, living in Lausanne. I know it is a little bit far away from Vevey, but if you are interested in meeting and speaking Danish, let me know :) Would be fun!
/Louise
Hi Johanna,
I know it has been a while since you posted this, but I am Danish, living in Lausanne. I know it is a little bit far away from Vevey, but if you are interested in meeting and speaking Danish, let me know :) Would be fun!
/Louise
Hej Louise,
Jeg er interesseret at snakke med dig. Det ville være sjovt!
hvor skal vi mødes hen? Jeg bor i Vevey. Vil du gerne komme til Vevey?
Venlig hilsen
Johanna
Hej Louise,
Jeg er interesseret at snakke med dig. Det ville være sjovt!
hvor skal vi mødes hen? Jeg bor i Vevey. Vil du gerne komme til Vevey?
Venlig hilsen
Johanna
Hej Johanna,
Er du dansker? Eller har du lært dig selv dansk? Jeg tænkte, at vi kunne mødes måske først i Vevey og derefter Lausanne, hvis det har interesse? Jeg kan godt være den, der rejser første gang :)
Venlig hilsen
Louise
Hej Johanna,
Er du dansker? Eller har du lært dig selv dansk? Jeg tænkte, at vi kunne mødes måske først i Vevey og derefter Lausanne, hvis det har interesse? Jeg kan godt være den, der rejser første gang :)
Venlig hilsen
Louise
Hej Louise,
Tak for besked. 
Ja, vi kan mødes i Vevey. Hvornor er du fri?
Måske næste uge eller om 2 uge?
Venlig hilsen
Johanna
Hej Louise,
Tak for besked. 
Ja, vi kan mødes i Vevey. Hvornor er du fri?
Måske næste uge eller om 2 uge?
Venlig hilsen
Johanna
Hej Johanna,
Fra i morgen og en uge frem er jeg på besøg i Danmark og kan derfor ikke mødes. Men i slutningen af næste uge eller ugen efter er jeg ledig. Hvornår kan det passe dig?
Med venlig hilsen Louise
Hej Johanna,
Fra i morgen og en uge frem er jeg på besøg i Danmark og kan derfor ikke mødes. Men i slutningen af næste uge eller ugen efter er jeg ledig. Hvornår kan det passe dig?
Med venlig hilsen Louise
Hej Louise,
God rejse! :) Flyve du elle tager du bilen?
Ok det er i orden.
Jeg er ligeglad.
Vil skal nok vælge en dag når du er tilbage fra Danmark.
Med venlig hilsen
Johanna
Hej Louise,
God rejse! :) Flyve du elle tager du bilen?
Ok det er i orden.
Jeg er ligeglad.
Vil skal nok vælge en dag når du er tilbage fra Danmark.
Med venlig hilsen
Johanna
Hej Johanna,
Jeg fløj til Danmark. Det går lidt hurtigere, når man ikke skal være der så lang tid :)
Men nu er jeg tilbage og vi kan mødes en dag i næste uge, hvis du skulle have lyst?
Hej Johanna,
Jeg fløj til Danmark. Det går lidt hurtigere, når man ikke skal være der så lang tid :)
Men nu er jeg tilbage og vi kan mødes en dag i næste uge, hvis du skulle have lyst?