Login or Sign Up
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Global Forums > Exchange Things > My Spanish for your French
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
My Spanish for your French

Hola! J'ai fait un master en relations internationales a Madrid et je viens d'arriver a Genève. J'aimerais améliorer mon français. Si vous êtes intéressé par un echange linguistique (mon espagnol contre votre français) vous pouvez m'envoyer un e-mail. Nous pourrions nous voir de préference le lundi et le vendredi soir, pendant  les weeks-ends ou pendant la journee les autres jours.


 

The text you are quoting:

Hola! J'ai fait un master en relations internationales a Madrid et je viens d'arriver a Genève. J'aimerais améliorer mon français. Si vous êtes intéressé par un echange linguistique (mon espagnol contre votre français) vous pouvez m'envoyer un e-mail. Nous pourrions nous voir de préference le lundi et le vendredi soir, pendant  les weeks-ends ou pendant la journee les autres jours.


 


Marco AJan 25, 2011 @ 10:38
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
 
3 Replies | 820 Views      |  Send to friend
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: My Spanish for your French
Post 1

hello, im from guatemala i'd like to live in france, i need help to work in there, can´t you help me go?, please! I really need it, there's no jobs in guatemala, i need to live in france, thanks!!!!

The text you are quoting:

hello, im from guatemala i'd like to live in france, i need help to work in there, can´t you help me go?, please! I really need it, there's no jobs in guatemala, i need to live in france, thanks!!!!


Christian Castilla, Jan 28, 2011 @ 01:46
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: My Spanish for your French
Post 2

Bonjour, je suis interessee a faire une echange des langues: votre espagnol pour mon francais.


Laisses-moi un message par e-mail : [email protected] si vous etes interesse.


Kay

The text you are quoting:

Bonjour, je suis interessee a faire une echange des langues: votre espagnol pour mon francais.


Laisses-moi un message par e-mail : [email protected] si vous etes interesse.


Kay


Kay H, Jan 28, 2011 @ 10:07
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: My Spanish for your French
Post 3

Hola Marco!


Soy francés y aleman, y mi español necessita más practica... Si te gusta, podemos encuentrarnos el lunes en Plainpalais.


Está es mi dirección : [email protected]


 


Hasta una otra vez!


 


Philippe

The text you are quoting:

Hola Marco!


Soy francés y aleman, y mi español necessita más practica... Si te gusta, podemos encuentrarnos el lunes en Plainpalais.


Está es mi dirección : [email protected]


 


Hasta una otra vez!


 


Philippe


Philippe S, Feb 4, 2011 @ 23:47
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
3 Replies | 820 Views      |  Send to friend
 
 
 
Feedback Form