Login or Sign Up
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Global Forums > Exchange Things > tandem Spanish - French
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
tandem Spanish - French

Je suis trés fatigue d´estudie français, j´ai besoir de commencer a parler, je habite a Lausanne et je peux parle de quelque chose, aussi je peux enseigner espagnol, je suis simpa et sociable, di moi si es que tu est intéressé a changer ton français pour mon espagnol.


 


 

The text you are quoting:

Je suis trés fatigue d´estudie français, j´ai besoir de commencer a parler, je habite a Lausanne et je peux parle de quelque chose, aussi je peux enseigner espagnol, je suis simpa et sociable, di moi si es que tu est intéressé a changer ton français pour mon espagnol.


 


 


susana aJul 24, 2013 @ 12:48
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
 
5 Replies | 1057 Views      |  Send to friend
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: tandem Spanish - French
Post 1

Si ça ne te dérange pas je veux bien échanger avec toi, je comprends l'espagnole mais ne le parle pas..C'est ok?

The text you are quoting:

Si ça ne te dérange pas je veux bien échanger avec toi, je comprends l'espagnole mais ne le parle pas..C'est ok?


Serge Edmond, Jul 24, 2013 @ 16:50
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: tandem Spanish - French
Post 2

Je suis trés fatigue d´estudie français, j´ai besoir de commencer a parler, je habite a Lausanne et je peux parle de quelque chose, aussi je peux enseigner espagnol, je suis simpa et sociable, di moi si es que tu est intéressé a changer ton français pour mon espagnol.

 

 


Jul 24, 13 12:48

Hello


My friend Yoann, would like to exchange his French for your Spanish. He lives in Geneva. Would it be possible for you to come to Geneva? His phone number is 079 281 6941. His email address is [email protected].   Would you please contact him directly?


Delseta


 


 


 


 

The text you are quoting:

Hello


My friend Yoann, would like to exchange his French for your Spanish. He lives in Geneva. Would it be possible for you to come to Geneva? His phone number is 079 281 6941. His email address is [email protected].   Would you please contact him directly?


Delseta


 


 


 


 


delseta9_, Aug 3, 2013 @ 18:09
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: tandem Spanish - French
Post 3

Salut désolé, je ne parle pas l'espagnol, je crois que l'on s'est mal compris.


Je parle Français moi aussi!


Serge

The text you are quoting:

Salut désolé, je ne parle pas l'espagnol, je crois que l'on s'est mal compris.


Je parle Français moi aussi!


Serge


Serge Edmond, Aug 6, 2013 @ 07:43
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: tandem Spanish - French
Post 4

Salut Serge!


Je sui Sandra :) I just moved to Geneva and I need to improve my french (beginner) in exchange I can help you to practise Spanish, I'm from Barcelona. Let me know if you are interested.


Have a nice day!

The text you are quoting:

Salut Serge!


Je sui Sandra :) I just moved to Geneva and I need to improve my french (beginner) in exchange I can help you to practise Spanish, I'm from Barcelona. Let me know if you are interested.


Have a nice day!


sandra garlejo, Jan 17, 2015 @ 15:35
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: tandem Spanish - French
Post 5

Salut Sandra,  je ne sais pas si tu as trouvé déjà quelqu'un pour pratiquer le français, mais si tu est encore disponible j'aimerais apprendre l'espagnol  (niveau 0). j'habite à Annemasse, mais je travaille à Genève et je n'ai pas de problème à y aller pendant le we 

The text you are quoting:

Salut Sandra,  je ne sais pas si tu as trouvé déjà quelqu'un pour pratiquer le français, mais si tu est encore disponible j'aimerais apprendre l'espagnol  (niveau 0). j'habite à Annemasse, mais je travaille à Genève et je n'ai pas de problème à y aller pendant le we 


francesco C, Jan 30, 2015 @ 07:22
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
5 Replies | 1057 Views      |  Send to friend
 
 
 
Feedback Form