Login or Sign Up
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Forums in Lausanne > Lausanne > Looking for private french course in Vevey
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Looking for private french course in Vevey

Does anybody knows a good teacher for private lessons in Vevey (late afternoon/evening) in Vevey? My level is B2/C1.


Thanks


Alessandro

The text you are quoting:

Does anybody knows a good teacher for private lessons in Vevey (late afternoon/evening) in Vevey? My level is B2/C1.


Thanks


Alessandro


Alessandro CDec 21, 2014 @ 13:03
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
 
2 Replies | 999 Views      |  Send to friend
 
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: Looking for private french course in Vevey
Post 1

Ciao Alessandro, a me l azienda paga un corso in una scuola di fianco a nestle, ti puo interessare ti do il contatto


elisa

The text you are quoting:

Ciao Alessandro, a me l azienda paga un corso in una scuola di fianco a nestle, ti puo interessare ti do il contatto


elisa


elisewin, Feb 23, 2015 @ 19:37
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Only members can see photos
Only members can see names and photos
Re: Looking for private french course in Vevey
Post 2

Ciao Elisa,


 


grazie mille per il tuo messaggio. Ho da poco iniziato con un professore che viene a casa ed è devo dire piuttosto bravo. Immagino che tu segua corsi da Virgile. Com'è?


Anch'io l'avevo preso in considerazione ma quando ho trovato questo professore che sarebbe venuto da me direttamente facendomi risparmiare tempo e seguendomi 1to1 ho optato per lui e per ora son molto soddisfatto.


Alessandro


 

The text you are quoting:

Ciao Elisa,


 


grazie mille per il tuo messaggio. Ho da poco iniziato con un professore che viene a casa ed è devo dire piuttosto bravo. Immagino che tu segua corsi da Virgile. Com'è?


Anch'io l'avevo preso in considerazione ma quando ho trovato questo professore che sarebbe venuto da me direttamente facendomi risparmiare tempo e seguendomi 1to1 ho optato per lui e per ora son molto soddisfatto.


Alessandro


 


Alessandro C, Feb 24, 2015 @ 07:06
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
2 Replies | 999 Views      |  Send to friend
 
 
 
Feedback Form