Login or Sign Up

Global Forums > Exchange Things > Your Portuguese from Brazil for my French

Only members can see photos
Only members can see names and photos
Your Portuguese from Brazil for my French

Hello ! You’re Brazilian, you live in Geneva or around and you want to improve your French ? Let’s meet! I’m a French native speaker, I speak basic Portuguese from Brazil and I’d like to improve it by practice. We could meet, preferably during the week-ends, and chat in both languages

Ola! Voce e Brasileiro/a, mora en Genebra o perto e quer melhorar seu francês? Marcamos um encontro! Eu sou falante nativo de frances, falo Portuges do Brasil de base e quero melhorar-o com pratica. Podemos encontrarnos, de perferência em fim de semana e falar em ambas linguas

Tudo bem e vivam Brasil, os Brasileiros e a farofa!

The text you are quoting:

Hello ! You’re Brazilian, you live in Geneva or around and you want to improve your French ? Let’s meet! I’m a French native speaker, I speak basic Portuguese from Brazil and I’d like to improve it by practice. We could meet, preferably during the week-ends, and chat in both languages

Ola! Voce e Brasileiro/a, mora en Genebra o perto e quer melhorar seu francês? Marcamos um encontro! Eu sou falante nativo de frances, falo Portuges do Brasil de base e quero melhorar-o com pratica. Podemos encontrarnos, de perferência em fim de semana e falar em ambas linguas

Tudo bem e vivam Brasil, os Brasileiros e a farofa!

Bustan_AJan 21, 2014 @ 14:02
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin

2 Replies | 772 Views      |  Send to friend

Re: Your Portuguese from Brazil for my French
Post 1
Ainda tem interesse? Sou do Brasil, estou em genebra e quero melhorar meu francês.
Ainda tem interesse? Sou do Brasil, estou em genebra e quero melhorar meu francês.
Maíra Borges, May 25, 2014 @ 14:29
Your Reply:
Reply  Reply With Quote  Thank Poster
! Report to Admin
Re: Your Portuguese from Brazil for my French
Post 2

Como não ! Te mandei um PM

Como não ! Te mandei um PM

Bustan_A, May 25, 2014 @ 21:43